Nanny priamo od výrobcu

Iba u nás kúpou monitoru dychu bábätka prispievate do nemocníc

Ako máme postupovať, keď je prístroj pokazený?

V prípade poruchy prosím najskôr kontaktujte našu zákaznícku linku 918 434 520 - tu vám najlepšie a najrýchlejšie poradí, ako závadu odstrániť. Často nejde o chybu prístroja, ale o zlú inštaláciu.

Pokiaľ sa ukáže, že ide naozaj o technickú poruchu, výrobok (monitor aj podložku) reklamujte u predajcu, ktorý ho odošle do nášho servisu.

JABLOTRON ALARMS a.s.

Servis

Pod Skalkou 4567/33

46601 Jablonec nad Nisou

Česká republika

Zdieľaj článok

Lekárka online

Bábätko zle spí alebo ho bolí bruško? Ako mu pomôcť, sa opýtajte mamičky a detskej lekárky MUDr. Lucie Skálovej.

Slovník pojmov

Čo znamená SIDS a čo si predstaviť pod pojmom kalibrácia? Prehľad pojmov, ktoré používame, nájdete tu.

Časté otázky

Zistite, na čo sa najčastejšie pýtajú ostatné mamičky a oteckovia. Dozviete sa všetko o funkciách, inštalácii a použití Nanny.

Buďte overeným predajcom Nanny

Staňte sa súčasťou Nanny Family a ponúknite maminkám unikátny produkt, ktorý im zaistí pokojný spánok a bezpečie pre to najcennejšie- ich dieťa. Dobre vykonanú prácu si vážime a našim partnerom ponúkame podporu a dlhodobý rast.

Vitajte u nás

Staňte sa členom Nanny tímu

Ste maminka, ktorá náš monitor dychu používala pre svoje bábätko alebo sa Vám zdá náš produkt jednoducho skvelý? Chcete si privyrobiť? Ste influencerka a chcete zachrániť život dieťaťa?

Pridajte sa k nám