Nanny priamo od výrobcu

Iba u nás kúpou monitoru dychu bábätka prispievate do nemocníc

Ako máme postupovať, keď je prístroj pokazený?

Zavolajte na našu poradenskú linku na číslo 800 800 522. Často nejde o chybu prístroja, ale o zlú inštaláciu a podobne. Operátor s vami po telefóne všetko preberie a väčšinu prípadov sa podarí vyriešiť. Pokiaľ sa ukáže, že ide naozaj o technickú poruchu, výrobok (monitor aj podložku) reklamujte u predajcu, ktorý ho odošle do nášho servisu. Prístroj opravíme čo najrýchlejšie a pošleme vám ho späť.

Zdieľaj článok

Lekárka online

Bábätko zle spí alebo ho bolí bruško? Ako mu pomôcť, sa opýtajte mamičky a detskej lekárky MUDr. Lucie Skálovej.

Opýtať sa lekárky

Slovník pojmov

Čo znamená SIDS a čo si predstaviť pod pojmom kalibrácia? Prehľad pojmov, ktoré používame, nájdete tu.

Pozrieť sa do slovníka

Časté otázky

Zistite, na čo sa najčastejšie pýtajú ostatné mamičky a oteckovia. Dozviete sa všetko o funkciách, inštalácii a použití Nanny.

Prečítať si časté otázky

foto-hana.png

Kariéra s Nanny

Nanny predávam v Taliansku už 5 rokov a som nadšená. Konečne som skĺbila starostlivosť o rodinu s prácou, ktorá mi prináša radosť.

Hana, mamička a predajca Nanny v Taliansku

Viac o kariére s Nanny